Dagens planer är inställda

Idag hade jag tänkt baka och plantera om lite blommor men får helt enkelt se mig besegrad och krypa ner i sängen igen efter att ha lämnat barnen på skola och förskola. 

Jag mår ruskigt illa och trodde jag skulle svimma när jag fixade frukost till barnen. Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om det är för att jag sovit så illa inatt. Har känt mig lite halvt risig senaste veckan.
Efter att jag kraschade så har jag så svårt att skilja på om jag faktiskt håller på att bli sjuk eller om det är annat som påverkar mig och att kroppen säger ifrån med liknande "sjukdomstillstånd"? 

Jag hoppas jag mår bättre efter lite mer sömn och att jag kan få något litet uträttat under dagen. Det vore skönt om jag i alla fall kunde köra ett pass yoga på 30min här hemma. 
Allmänt, Psykisk ohälsa | |
Upp